Ett gott skratt i andras bloggar

Innan jag damp ner till min blogg läste jag 3 andra jag inte hann med att läsa igår, måste bara läsa dom...
Alltid lika roligt att läsa dessa bloggar(hihi).
Jag blev riktigt full i skratt när jag läste Ls om deras morgonrutiner=)
Kan riktigt se hur dom står och lurpassar vid sina dörrar för att på nedräkningen ta fart för att se vem som vinner(haha).
Synd att L dessvärre verkar vara förloraren på morgon=(, men hon älskar ju sin bror ändå=).

Själv kan jag bara säga att det här hemma är helgerna sabotörerna smyger sig fram, jag bara SKA duscha på morgon, gör jag ju jämt, och sen när det är helg och man sover lite längre, är det någon(nämner inga namn) som antingen tagit SLUT på varmvattnet eller har låst in sig på badrummet och det tar en EVIGHET innan denne person tar sig loss från toan....
Och jag går alltid och trampar och trampar och undrar om han möjligen har fastnat där inne!
Frågar lite vänligt om han snart är klar...
När man sen väl ska duscha, skriker magen av hunger istället, som faktiskt ville ha frukost vid tidpunkten.
Ja så det kan bli.


                                                              Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Våra två stora barn (22 och 19)Har ju flyttat hemifrån,men när dom bodde här hemma och vi var 5 i familjen som badade och duschade var varmvattnet alltid slut.Den som kom sist fick stå i kallt vatten.Har även fått köra varianten med att koka vatten på spisen för att kunna bada i varmt .Det är ett elände,men som sagt nu är det bara roliga minnen här hemma när vi bara bor tre kvar.Nu kan man sakna den tiden istället.Men det är ju meningen att barnen ska lämna boet till slut...Ana

2007-12-12 @ 09:48:05
Postat av: Lina

haha, jaa men nästa gång detta händer, då är jag först!

2007-12-12 @ 21:08:14
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0