Fantasin är slut....

Så kommer man åter till: VAD SKA VI ÄTA? SUCK!
Varför ska det vara såååå jobbigt, vissa steker nog bara lite falukorv och tar nog INTE den där långa funderaren som en annan gör!
MEN jag äter inte korv så hemskt gärna, jag tillhör en av alla dom som gör matlistor och köper massor av mat på en gång....men när listan sinar och ingredienserna, så...ja då f-n blir det jobbigt, tankearbete.

Så var det just idag, sining alltså.
Man tager det man haver.
Idag blir det med andra ord:

Pasta med skinka i sås, (såsen blev ett hopkok av det som fanns hemma) o grönsaker!

                                                     


                                                         MIE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du provat det där med kassler jag sa?

Koka ris.

Blanda ris, kassler (i bitar), annanas (även det i bitar) och sen currysås i en ugnsform. Och in i ugnen i 15 min. Gott gott!

2007-12-05 @ 22:14:19
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

Något jag gillar att äta är pannkakor :D
Det vet du juh, haha
och de går alltid hem! :)

2007-12-05 @ 22:46:00
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0