Godmorgon alla pigga och glada!

Sitter just nu med stans dåligaste samvete, sonen skulle ju till stora staden idag..man ska ALDRIG säga till sina barn: Gör som du vill, vill du inte åka så får du va hemma hos mig!=/.
Precis vad mamma gjorde=/, han sa igår att han helst ville slippa att åka=0, skolan har varit på den ena efter den andra utflykten, och det blir lite mycket nu före Jul och så, när klockan var runt kvart över sju, ja då talade sonen om att han ångrat sig!!!! Så vad gör man som mamma....jag har nu lovat honom att vi på jullovet åker in till Nordiska museet tillsammans=/, så det kan bli! Men jag har såååå dåligt samvete, stackars barn!
Har iallafall kollat upp hur museet har det med sina öppetider, så det är bara att åka iväg någondag under jullovet=).

Sen vill jag säga hej till nya läsare, roligt med dig också omtalad=), ja Å pratar mycket om dig, så egentligen känner jag dig ju redan, fast jag aldrig träffat dig=), men någongång ses vi säkerligen!

Ja nu ska jag fixa lite här hemma och sen ska jag göra något som roar sonen, usch vad dåligt samvete jag har!
Men men det går säkerligen över, undrar vad han skulle tycka om att koka knäck? Något blir det iallafall.

Ha en bra tisdag allihop, och S min kära dotter om du läser detta...TA DET LUGNT MED ALLT JUL STÖK!=).


                                                                                   KRAM Mie

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

2007-12-18 @ 08:12:53
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, ja vi har städat lite här idag. Och usch vad jag började hosta, haha dammigt värre. (Vid kaninburen) =/

2007-12-18 @ 15:50:04
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Syster Åza

när man får höra vad din dotter S har gjort in för julafton, så vill jag också komma dit. Att hon orkar med allt de där...
Kram på dig Ulla-Bella från. Åza

2007-12-20 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0