Härmar dig Lina.....

1. vilken årgång är du? 67:a (året det blev högertrafik=)
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Magnus uggla=)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Theresia
4. vilket stjärntecken är du? Fisk(lurig som fan alltså!)
5. har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen, tror 4,(diamant på framtanden, är ju inte piercing men.)
6. Vart bor du? I en villa i G-hamn i Roslagen=)
7. bott utomlands? Endast i drömmar-asg!
8. flyttat antal gånger? Hmm. 9 tror jag=0
9. vart skulle du vilja bo? Stockholm eller L.A
10. vilken skolklass? Ingen...tur, jag gillade aldrig skolan!
11. vad vill du bli när du blir äldre? Yngre=)

FAVORITER
1. filmer? Olika, gärna verkligetsbaserade
2. låtar? Just nu: Du och jag mot hela världen(Uggla)
3. årstider? Vår och försommar=) Love!
4. mat/dryck? God mat och Coca Cola eller Cider
5. djur? Katt och kanin
6. färg? Grön, brun, grå, svart och vit.
7. parfym? JLo och BS
8. tv-program? Desperate Housewives, Ugly betty och Lost
9. ämne i skolan? Svenska och engelska(länge sen dock)
10. sysselsättning? Ugglas blogg=) och min egen och träffa Å, skriva bok!

DITT RUM (sovrum
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. vilken färg på tapeterna? Gula
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Trä och furu(blä)
4. favoritmöbel i rummet och varför? Ingen
5. vad vill du ändra där inne? Allt!!!!
6. vad har du där inne av följande: a) tv? nope b) video/dvd? Inget av dom c) dator? Bärbar d) stereo? nope e) telefon? Ja och mobil.
7. vad ser du utanför ditt fönster? Äng och träd och uteplatsen=)
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och snarkar=)
9. vem förutom du brukar sova i din säng?  maken=)
10. favoritpryl i rummet?
Maken=)

BLANDAT

1. vad heter din morfar? Kalle(dock inte i livet=(.)
2. var har du i din: a) jackficka just nu? nycklarb) skolväska just nu? inget, för jag har ingen=) c) handväska eller liknande just nu? Shit...mycket skräp, orkar inte rensa!
3. vad är du beroende av? Uggla, Ugglas blogg och min blogg=)
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Vanliga lipsyl.
6. vad tror du på? Haha, spöken=0
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen.
8. vad köpte du senast? Julklapp=)
9. har du nåt husdjur? 1 katt och 2 kaniner=)raringar!
10. vad bor du i? Villa

GREJER
plånbok:
En svart( för liten enligt Å, lagom tycker jag)
tandborste: Rosa(undrar just om jag valde den=)
smycken: Gucci klocka=) min stolthet, tack Janne o maken!
solglasögon: Lika som Uggla(ialf ett par)
underkläder: hemligt
nagellack: På tånaglarna, mest sommartid=)

Kommentarer
Postat av: Ana

Vi ska njuta när vi är i stockholm,att få sova på hotell och äta hotellfrukost gå på restaurang är ren lyx.Kan tyvärr inte ta en biltur ut till Djursholm(vi tar tåget).Men nästa gång vi tar bilen upp så ska jag tvinga maken att köra en tur ut till Djursholm .Vore kul om man sprang på M.U i stockholm men risken är väl rätt liten.Att springa på svindyra inneställen lär vi inte göra.Men jag kan ju spana efter honom på stan.Ha det så bra ANA

2007-12-27 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0