Idol mamma!!!!

Har under en längre tid sagt till my family att JAG ska banne mig söka till Idol nästa gång!!! Hör ni hur dom garvar?
Jag KAN VISST sjunga!!!! Jag menar... jag sjunger jämt när jag städar(till Uggla), sjunger när jag lagar mat samt trummar på kastruller och stekpannor!!!!!!! Jag har jämt visat barnen min medfödda underbara talang under deras uppväxt med nattsånger och gudarna vet vad!!!
Ja helt klart nynnar jag och sjunger så gott som varje dag!!!
Sonen och jag hade en disskution om detta häromdagen:

Jag: Vet du S att jag ska söka till Idol!!
S: ????
Jag: Lyssnar du?
S: Men mamma!!!!!!
Jag: Du tycker alltså inte att mamma kan sjunga?
S: Neheeej!!!!!
Jag: VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN LJUVLIGA RÖST?
S: Du kan inte sjunga!
Jag: Ursäkta...hörde inte vad du sa!
S: Lägg av DU KAN INTE SJUNGA!
Jag: Kan jag visst, lyssna nu då(jag sjunger)
S: Sluta mamma!!!
Jag: Vad??????
S: Det låter illa!
Jag: Ursäkta! Men nu blev jag allt lite sårad....
S: " suck "
Jag: "suck "
S: Mamma! Du kan bara inte söka dit!
Jag: Förstår inte varför!
S: Gör du inte?
Jag: Juryn skulle falla direkt!
S: Eller hur!
Jag: Jag gillar ju att sjunga!
S: Dom vill också att man KAN sjunga.
Jag: Ja...
S: Vilket du inte kan...mamma!
Jag: Om jag söker..då kollar du va?
S: Ska jag skämmas eller?
Jag: Skämmas????
S: Ja!
Jag: Du skulle bli stolt att se MIG på tv!
S: "fniss"
Jag: Tänk din mamma på tv! Hur ofta inträffar det?
S: Aldrig!!!
Jag: Men jag vill vara med på tv!!
S: Men inte Idol mamma!!!
Jag: ja ja....dom får ringa efter mig istället!
S: " suck "
Jag: Jag älskar dig ändå...
S: Jag har inte sagt att jag inte älskar dig....men Idol...pinsam!!!!
Jag: Du kan sluta oroa dig...jag ska inte söka "Fniss"
S: TUR!!!!!
Jag: Hmmmm....

Som sagt söka till Idol....nuep skulle inte platsa, men alltid kul att "retas" med barnen! Jag får fortsätta sjunga hemma, med min suveränt ljuva röst=/

                                                                                             Mie

Kommentarer
Postat av: Syster Åza

HAHAHA förlåt..Men du! Du får träna i min bil när du och jag är ute och handlar. Så kan jag också få höra om du kan sjunga, få se om S har rätt el fel. Ok? HAHAHA du är bra söt Ulla-Bella...
Kram Åza

2007-12-20 @ 22:22:19
Postat av: Lina

haha, jag tycker du ska söka :D

2007-12-20 @ 23:54:57
URL: http://liiinajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha=D

2007-12-21 @ 07:52:53
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0