Inte bara lätt lurad...även lätt skrämd!

Förvisso tycker nog en del man är lätt lurad...nja jag säger nog hellre j-ligt nyfiken(haha), jag bara måste veta!
Så är det bara, kollar jag inte eller gör jag inte så får jag ju inte svaret på min nyfikenhet heller!!! Men shit kallat vad ni vill.......
Satt en stund och kolla med barnen på roliga klipp....så faktum, jag är lättskrämd oxå=), studsade till även fast man förstod vad som komma skall......

Dock gör jag inget med livet som insatts=/ varför riskera det??? Och som sagt lämnar aldrig ut visakortsnr heller(why) och ibland då tråkigt nog(om man vill kalla det tråkigt) testar jag saker man inte ska, som typ igår, FAST jag fatta att det faktiskt var en stor j-la bluff!



Kram lättlurad+lättskrämd Mie  


                                                                                                                                                                                                                                                       Snart jul......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0