Jag fick en nit!

Jaha då var tävlingen avgjord!!! SNYFT OCH TÅRAR!
Varför kan aldrig jag vinna någe´? Nej aldrig, jag är otursförföljd banne mig.
Men lyckliga du som fick tavlan....

Så här gjorde jag igår för att höja vinst chansen(vilket defenitivt inte hjälpte)

Jag mailade, och senare visade det sig som vanligt att med.d INTE kom fram, man får ju ett konstigt med.d tilbs att det lixom flög till rymden typ, nog dax att byta adress.
Även min dotter S mailade och min son D och min kära make, tror även dottern bad sin kille B att skicka!
SÅÅÅÅ varför blev det då inte jag?

Datumet var ju ialf rätt, vilket jag inte trodde, ska jag vara ärlig så bytte jag datum, skrev lixom 2 med.d, KANSKE man inte ska göra? =0
Men jag blev j-ligt fundersam över vad Magnus skrev, den tavlan som satt på spelningen var faktiskt den med stavarna!

Ja ja ja så kan det gå. Ska fixa min egen tavla med mr Uggla, och en sån mina vänner har ingen annan( bra om han signerar den oxå)


                                                          Kram på er Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Ingen av oss vann tavlan,suck och pust.Jag hör till sorten som aldrig vinner men man vill ju ändå prova för att se om det lyckas.Ska snart iväg på samtal med mannen och sonen till skolan(Samtalet gäller sonen)Så jag har dunder huvudvärk,men jag måste övervinna en del saker.F-möten har jag inte klarat av på 4 år. Samtal är ju lite bättre med lite mindre med folk.Men det tar på krafterna(löjligt nog)Har gått på KTB-terapi,men det är inte alltid så lätt ändå.Imorgon är det dags för Uggla,där finns inga dagisbarn så det är okey.Jag längtar dit.Ha det så bra.Ana

2007-12-05 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0