Julbord straxt!

Nu sitter jag och väntar på maken som alldeles straxt är på ingång. Själv ska jag kl 17 iväg på julbord på min arbetsplats(dock bara 25%), hoppas det inte är så att man endast får julbord a´25% ha ha ha.
Var ett tag på väg att backa ur det hela, antar det har att göra med att vi jämt sitter på arbetsplatsen och käkar julmat=/, hur kul låter den????
Brist på fantasi där chefen!!!!
Blir antagligen inte borta speciellt länge heller, dessutom ska JAG städa efter oss!! Ännu roligare va?
En dag om året skulle det vara trevligt, omtänksamt och väldigt rart om ex CHEFEN kunde tycka jag faktiskt kunde hoppa över det....men......

Nu sitter dottern och sliter i datorn, så ha det bra så länge....

                                                                                                                                               Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det bra julbord nu eller skit bara?

2007-12-19 @ 07:19:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0