Läskigt tomt här.....hallå!!!!

Äntligen lite tid över att sätta sig ner.....INTE van att ha familjen hemma hela tiden! Icke!!!
Mysigt är det ju...men den där ensamtiden...hallå, var tog den vägen?

Längtar efter barnen, R är ju kvar i Sthlm hos syster sin....åh Kira!!! MIN katt!!!! Också där i stora staden!
Igår kväll då vi satt vid tv:n var det tyst och tyst och ÖDE!!!! Det var jag och maken och S, våran äldsta son D dök aldrig upp...undrar just vart han tog vägen?!

Idag har jag iallafall städat ur köksskåpen=0, det händer allt för sällan=/, inget roligt arbete det inte(blä).
Nu är det gjort iallafall=), var nog tack vare S och B`s fina ordning i skåpen som det smittade av sig antar jag, sen fick vi ju så fina koppar av dom, så jag tog bort lite gammalt och trist och in med de nya=).
Vi har även idag suttit och spelat S nya spel idag med...kommer inte ihåg vad det hette nu, men det var lite kul iallafall!
Sen på eftermiddagen var vi bjudna till Å(makens morfar, inte min Å alltså), var där rätt många timmar, satt och pratade minnen och så där och lite om folk som dött under året (inte lika kul), men trevligt hade vi, vi drack glögg och kaffe och käkade lite av varje(smått och gott), ja och sen eftersom Å börjar bli lite gammal med åren och inte orkar allt längre själv och så, (blir ju jobbigt ju äldre man blir,) så undrade han iallafall om det var någon som kunde tänkas städa till honom någongång i månaden.....så nu blir det jag som rycker in som städhjälp till honom=), vad gör man inte för de äldre!

Kanske undrar ni  vad jag fick i julklapp?? Det här fick jag:

Fritös(av S o B)
Strumpor(av S o B)
Raggsockor(av S o B) Nya ragga dooool=)
Tunika( av S o B)
Kokbok man skriver i själv(av S o B)
Parfym(av maken)
Ett ljus(av R)
Ett fat till ljuset(av R)
Lakan(av S O B)
Muggar( av S o B)
Vinäger och olje flaskor( av Farfar)

Hoppas jag inte glömde något...tror inte det....S o B skämmer bort oss=), mina levande änglar=).

L du är varmt välkommen på fredag om du har tid...vill träffa dig innan du åker till Thailand=).
Tror M.Uggla åker ungefär samtidigt.....såååå jag åker nog med=). Annars kan du ta hem honom till mig sen=).

                                                                Kram allihop från Mie                    

Kommentarer
Postat av: Åza

Klockan är 22:27 på onsdag kvällen, undra om U-B glor på tv el något annat nyttigt hmhm...Nå U-N vad gjorde du vid denna tid? Det är tur att du har en dotter som bor i stora staden, så du kan åka dit och mysa. Sen är det bra tur att du har dina övriga finns där du är just nu el hur? Kram på dig så hörs vi..Hej då och god natt! Åza

2007-12-26 @ 22:33:04
Postat av: Ana

Jag och maken ska njuta av två nätter på hotell i stockholm,vi åker i morgon ska bli helt underbart.Tips på bra restauranger tas gärna imot.Ha en skön dag Ana

2007-12-27 @ 08:33:47
Postat av: Lina

Klart att jag kommer på fredag, tror att D skulle komma förbi oxå så jag fick träffa honom med :)
Är de M.Uggla du vill ha i julklapp av mig, så är de väl självklart att du ska få det!
Får försöka fixa det på någotvis :D
Varma Kramar!

2007-12-27 @ 12:35:29
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0