Måndag igen då!

Så var det då måndag igen, jag gillar ju inte måndagar=/, men bara tisdagen kommer så är det snart onsdag och sen är det ju helg igen=). Veckorna går läskigt fort nu alltså! Hua, hinner inte med, på onsdag ska jag in och förmodlingen hitta de julklappar jag har kvar att inskaffa. Undrar hur stan ser ut då, myrstack? Gröt eller vad?
Med min sjukdom som jag inte kan lämna kvar hemma, hoppas jag på att stan inte är översvämmad av hysteriska människor. Jag blir trött ändå.
Kollade hur veckan ser ut, det var inte alltför mycket som sker; idag ingenting=), imorgon tisdag ska sonen (S) till sthlm med klassen på något museum, på kvällen är det julbord på dagis, jag ska gå om orken finns kvar, på onsdag ska G vara barnvakt då jag åker till N.je och julshoppar, på torsdag är maken ledig och barnen börjar sitt jullov, på em åker maken färjan med en leverantör och på fredag inget inbokat=).
Sen är det julstöket kvar då.....
Ha en skön måndag!

                                                                                      Kram Mie                                               

Kommentarer
Postat av: Ann

Trevlig blogg du har...hit kommer jag säkert fler ggr o läser.
Vill bara påpeka en liten sak´, att det heter INTE dagis, finns inga dagis numera, det heter förskola!! Tjingeling

2007-12-17 @ 10:15:23
Postat av: Ana

Ibland blir man sressad av bara tanken på allt som ska göras.När julafton är över brukar jag fundera på vad det är man håller på med.Man ska fixa och greja i veckor innan denna dag och kväll och som bara är över så där på en kvart känns det som.Då lovar jag mig själv att aldrig mera hysteri med massor mat och klappar,men så blir det jul igen.........man lär sig aldrig.Ana

2007-12-17 @ 11:23:17
Postat av: Sandra

Jag har fullt upp hela veckan nu=/ Stressigt=/

2007-12-17 @ 21:33:06
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0