Min familj gillar inte att jag sitter vid denna apparat!

Nix pix, sitta vid datorn HELA dagarna kan man ju inte göra...neehee, har en hel del jag MÅSTE göra, som jag nu inte gör ändå.
Jag är visserligen inte fastklistrad vid datorn, men jag får ändå inte mina saker gjorda...Hmmm...
Har pratat en sväng med Å, alltid roligt att prata med henne, om jag är trött får hon mig pigg,om jag inte har lust att göra något så smittar hon liksom av sig, så jag garanterat gör något (bra Å kämpaglöd).
Så just nu bara råkade jag slinka förbi datorn, men straxt stänger jag av, SKA ner och ta reda på tvätten. SÅ DET SÅ!
Under tiden jag fixar med det kanske någon/några vill inspirera mig med tips om ett häftigt sovrum!!
Har tyvärr inte hittat det häftiga röda jag såg någonstans där ute bland bloggarna!


                                                                                    Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Datorer är helt klart farliga saker,det är så himla lätt att fastna där,fast man bara skulle titta en snabbis på något så har tiden bara rusat iväg.Nu ska jag upp till min stryktvätt som ligger och väntar på mig.Ana

2007-12-17 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0