Nyårstankar.......

Imorgon är tråkiga nyår här igen då(gillar inte nyår), finns mycket jag inte gillar, men nyår är riktigt hemskt!!!!!!!
Varför det kan jag fråga mig själv....vet inte, blir ofta svaret på det...men kanske är det något av detta:

* Raketer och fyrverkerier! (vilket slöseri på pengar)
* Alla löften(man ändå inte håller)
* Lyxmaten man köper(som ändå kommer ut genom nästa hål dagen efter)
* All fylla ute på stan
* Bråk som oftas orsakars av fylla
* Inget på tv:n(för dom som vill glo, och inte hyra film)
* Nytt år, nya bekymmer
* Ett år äldre=ett år närmare pension(om man får någon)


Det enda positiva jag ser med nyår är: ÄNTLIGEN ÄR SKITEN ÖVER OCH SNART ÄR VÅÅÅÅÅREN HÄR!!! JIPPIIIII!!!!!

Hej hopp gummisnopp....Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0