Överraskningsdag!!!!!!!

Idag, just idag när jag var i N-je, satt på ABF med mina tjejer, som vilken torsdag som helst....skulle snart visa sig vara en speciell torsdag!
Dottern min (S) ringde och frågade var jag var och småpratade och så, frågade om jag kunde kolla på en klänning till henne vilket jag tänkte göra när jag så småningom skulle gå.

DÅ! PLÖTSLIGT! Kommer S till ABF där vi sitter! Och kan man tro: HON TOG KÖRKORTET IDAG!!!!!!!!
F-N vad glad mamma blev, stolta jag!

Hon har trots allt inte alls kört mycket, började i slutet av augusti lite smått och 3 månader efter har hon körkort!

Så GRATTIS MITT HJÄRTA!
Du är superduper duktig!

Tårta blir det när ni kommer!


Så när jag senare åkte hem "kidnappade" jag med mig L sonens ex, vi käkade varma mackor(vilken middag=/)
och sen drog vi iväg på min andra dotters teater, och sen skjutsade vi hem L till sig.

En härlig dag med andra ord!

                                                                 Kram på er Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack igen för hundraelfte gången typ=D Tårta ser jag fram emot *mums* Varma mackor det är ju smarrigt=)

2007-12-06 @ 21:46:10
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

Haha jag vill oxå ha tårtan ;)
Hade jätetmysigt och kul! Kommer snart igen :)

2007-12-06 @ 23:26:15
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0