Sjukdom via ögonen=0

Godmorgon!

Igår när jag sprang omkring och gjorde stan...ja den lilla(glad den inte är så stor), var jag in och "svepte" en snabb kaffe på ABF, skulle även gå igenom mina inköp och så där, snacka lite med den underbara(det är dom verkligen) personalen på ABF.
Vi kom in på frisk eller sjuk och så, det samtalet kom upp på grund av mina blöta skoavtryck(hihi), killarna på ABF är sjukt duktiga på att ha koll på ordningen, det är jämt så fräsht i cafe´t , så när jag väl satt mig en stund, säger den ena: vad kom det där ifrån?????(pekar på golvet).
Mig "garvar" jag....
Hon som håller i cafee´t yttrar sig och säger skrattandes; att dom friska kvicka killarna fixar det så lätt så(haha)!Ja det vet jag garanterat att dom gör, garanterat N-jes renaste ställe!

I vilket fall som helst säger dom att det syns i mina ögon att jag är sjuk! Att sjukdomen liksom syns där.
Jag har visserligen hört det av andra, men då av också sjuka människor, så jag blev glad på ett vis, att faktiskt friska människor SER att man är sjuk.

Undrar hur många friska som kan se det där sjuka??? Skulle vissa behöva...tex försäkringskassan(hahaha).


Då var det Torsdag igen då, snart helg med andra ord och dessutom Jullov för barnen! Ska försöka fixa lite grann i dag.....LITE alltså!

                                                                       Kram                                                                                   

                                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har Simon och Rebeccca lov från idag eller? Kram

2007-12-20 @ 10:00:42
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Ana

Det är spännande det där med ögonen,men är det inte i Kina dom är duktiga på att se sjukdomar i ögonen och munnen.Jag blir alltid så fascinerad av sådant.Ana

2007-12-20 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0