Slut mamma hängde med till skolan!

Regn och rusk...idag ville jag stanna i sängen, varmt och skönt...
Väl uppe blev det en jäkla fart med frukost och barnens kläder och pinaler dom ska ha med sig.
Jag blir alldeles slut av morgon görat!

Sonen tjajade att jag skulle med till skolan och lyssna på Astrid Lindgren låtarna dom skulle sjunga(puha)
jag kände mig slut efter magvärken sen igår, fast jag i morse kände mig bra mycket bättre.
Så väl framme vid bussen tjatade han fortfarande och med dom bedjande ögonen, så var gör man inte för sina barn, bara att jag inte riktigt kände för detta just idag!
Jag åkte med en annan mamma ut till skolan, fikade och lyssnade på deras sång, och oj vilka sånglärkor vi föräldrar har, dom riktigt tog i från tårna. Glad att jag tog mig iväg.

Så nu väl hemma skriker magen av hunger och jag sitter trottsigt kvar vid datorn!
Uggla hade ju en tävling...tur jag inte missade den, men jag är oturförföljd så inte vinner jag den målningen.
ICKE!

Skulle dock vara en väldigt fin julklapp......

Kram på er, nu måste jag käka nått.  Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Hej ! Hoppas magvärken ger med sig,Jag tog cykeln och cyklade in till stan på fm.Vi bor i ett samhälle 7km utanför stan.När jag nästan är framme får jag punktering på bakdäcket.Då svor jag en lång ramsa med väl valda ord.Det var bara att lämna cykeln på stan och ta bussen hem när jag gjort mina ärenden.Maken får hämta upp den på väg hem från jobbet.Att åka buss är något som jag drar mig för(helst om det är dagisbarn med på bussen)Då kommer paniken över mig,det gäller att fokusera på andningen och tänka rätt.Nu är jag hemkommen och överlevde bussturen.Kul med Uggla tävlingen,en sådan vill man ju inte missa.Ha en skön dag.Ana

2007-12-04 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0