Sovrummet....

Skulle vilja renovera vårat sovrum, dont like it!
Har tänkt på detta projekt länge....men vill heller inte rusta det bara lite, pengar måste finnas till detta projekt.
Ibland tokrustar man hemma(iaf vi), och sen blev det inge´vidare i slutänden.
Nej så vill jag inte ha det denna gången, det ska bli ett drömmarnas rum, ett man njuter av att sova i, ett man vill gå in till och kanske även läsa en bok(idag läser man mest i soffan).
Vet inte riktigt vad det ska bli för sovrum än....Jag kan inte påstå att jag är speciellt kär i rött, men däremot såg jag på någons inredningsblogg ett kanonsnyggt RÖTT sovrum!
Blev rätt impad faktiskt, f-n va folk är duktiga på att inreda sina hem! Jag försöker men det blir inget bra.
Maken ville se det där sovrummet....hm, tyckte jag, kommer inte ihåg var jag hittade det.....

Min dotter S, dom har ett jäkligt fint sovrum(det gjorde ni bra!), så det ger faktiskt lite inspiration och ju fler sovrum man kollar på ju mer inspiration!
Har kollat runt en del när det gäller sovrum, men vill ju heller inte lägga ner en förmögenhet!! (kan inte för den delen heller)
Så...vad har ni för sovrum??
Ge mig gärna tips!!


                                                             Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vårat kostade ju inte en hel förmögenhet. Vi kan hjälpa er att räkna på något. B kanske även kan hjälpa till lite och renovera. Kram

2007-12-11 @ 11:25:20
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0