Underbara VÅRAN familj!!!!!!

Igår kom L hit vid halv 3, hon ska ju åka till Thailand snart....på tisdag, halv ett lyfter planet=(,
Hon är på semester i 16 härliga dagar!!! Just nu känns det som ALLA drar till Thailand.......UTOM JAG!
Janne och Manna var nyligen i Hoa Hin, visserligen har dom kommit hem nu,(tack för det fina kortet), fam. Nyberg är där nu...kommer typ tillbaks om 5 månader!!!, M. Uggla med fam drar nu också till Phuket och jag antar dom också blir borta 14 dagar.....L åker snart, som jag sa, och en annan kompis A åker på fradag och blir där 14 dagar!!, hon fick betald semester dessutom(muta av arbetet=)!!!! Och E-L; dotterns kompis åker den 15:e och blir också borta 14 dagar! Och maken släktingar dom är där nu, och kommer hem på onsdag tror jag, då har dom varit där i 16 dagar!!!
Undrar om jag glömt någon?? Nej tror inte det...min tur kommer väl, däremot inte sagt att jag vill just till Thailand...nej tror inte det faktiskt!

Så igår då...vi hade huset fullt=)...kul!!!!!
Började med att dottern hade en kompis här, det blev då 3 änglar i  huset, sonen ville oxå ha någon här och ringde efter en av sina kompisar, då hade lilla jag 4 änglar i huset=).
Sen kom min L och då blev vi alltså inkl mig...6 st i huset!!! Vet inte om barnen var änglar hela tiden, fattar inte hur dom orkar låta hela tiden!
Sen kom resterande, dotter S och B och sonen D, här var det fullt hus kan jag säga!!!
Maken kom runt 5 snåret, hade jobbat, sen skulle vi fixa mat(vi=maken=).
Sonens kompis åkte hem....så vi blev 9 st vid matbordet! Det gillar jag!!!=)))))
Vi hade trevligt och det är så roligt när vi är här allihop....räknar fortfarande in L i familjen=).

Sen vid 9 snåret åkte nog dom alla iväg med L oxå...som jag nu inte får träffa förren i mitten av januari igen!!!!!=(.
Undrar just om dom skjutsade hem L direkt?! Nej känner jag S rätt lånade dom henne en extra stund=).
Vem vill inte det?! Mysig dag igår iallafall, tack för den mina änglar!

Idag ska denna familj då...åka iväg och byta ett par jeans till dottern och inhandla lite mat, det ekar lixom i kylen nu=/.

Ha en mycket bra lördag!                                                Mie

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi, tycker om att vara hos er oxå, även om de vart lite strul där ett tag.. :/
haha, jag vart bara med Sandra och Spene ett litet tag, sen drog sömnen ikapp mig :P
Ses så fort jag är tillbaka :)

2007-12-29 @ 17:10:48
URL: http://liiinajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Klart vi var med Lina ett tag=)

2008-01-02 @ 11:42:35
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0