Värk och elände

Idag skulle jag ut på min runda....men allt tycks stoppa mig, idag är det magen som stoppar mig..helt och hållet, den vill inte gå med mig ut.  Beror på min envisa sjukdom(fibro), jag har inte lidigt speciellt över den idag, tyckt att jag bara haft träningsvärk, men så fel man kan ha.
Började springa fram och tilbs på toa redan i morse, men nu har jag lessnat TOTALT!
Snart kommer sonen hem och sen är det ju lixom kört att gå rondan!

Men kanske magen lugnar sig till kvällen, så jag kan gå då istället.
Har inte gjort mycket idag bara för det här, men det finns ju en mening med allt, så det är antagligen tänkt att jag ska vila idag.
Vila.....hör hur dumt det låter, jag sitter vid datorn och vilar....


                                                                      Kram från Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0