Vilken härlig dag.....

Den låten sveper nu i mitt hem, och den här da´n ska få bli härlig, inget ska få sabba den. Icke!
Gårdagen blev ju bra trots allt med S körkort och shopping av julklappar i N-je.

Bara att jag har massor med julklappar kvar(hua), men det löser sig....

Idag ska jag leta recept och inskaffa ingredienser till dessa, barnen vill baka och jag tänkte vi skulle fixa lite julklappar på det viset samtidigt, till dom vuxna, eftersom vi inte tänkt köpa klappar annat än till barnen i jul.
Nej det får bli så här i år.

Hoppas alla andra vaknade med ett leende idag, kan tro vissa som var på Uggla igår mår toppen idag.
Uggla kan ju inte annat än få humöret på topp! Den tackar jag för, vad hade mitt liv varit utan han och hans musik?
Dock gör han vissa låtar som hamnar mitt i prick, rakt i hjärtat lixom, man bara ryser, konstigt det där hur det kan bli med låtar....

Nu till Leilas sida och alla underbara recept(smask)

                                                                                                                                    Mie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0