Adventsröj!

IDAG SKULLE JAG INTE FÖRDRIVA TIDEN VID DATORN, SKULLE FAKTISKT:

  1. Diska (tråkgöra jag vet)
  2. Damma(oxå tråkgöra)
  3. Städa kaninburen
  4. Dammsuga
  5. Bädda rent
  6. Skaka mattor 
  7. Kela med katten(MYSIGT!)
  8. Baka 
  9. Skura golv 
  10.  Tvätta
  11. Plocka grejer efter barnen(blir en hel del att plocka)                                    Men TRO inte har jag gjort det:ICKE!
                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                            Mie!    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, baka åt mig tills jag kommer i helgen. Mycket snällt Mamii ;o)

2007-11-27 @ 11:17:44
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0