Julbord!

Ikväll ska jag och maken på julbord med hans jobb, i år blir det inte så lång resa vilket känns skönt, vi ska iväg till en grekisk restaurang ca 1,8 mil härifrån som heter Zorbas.
Det stället har det stått i tidningarna om och förra året var dom julens bäst utsmyckade, deras belysning....kan bara säga wow.
I år har dom fixat ännu mer belysning, har sett att även taket är täckt av smålampor och deras båt och Giraff mm.
Känns kul att få komma dit.

Problemet är att jag inte har något roligt, snyggt att ha på mig!
Har aningen panik känslor över detta.

Men hittar jag inget får det bli svarta strumpbyxor och Bh......

Jag hinner ialf inte iväg o shoppa nått.


                                                                                                                  MIE


Kommentarer
Postat av: Ana

Tänk att vi kvinnor aldrig har något att ha på oss.Jag köpte mig en tunika häromdagen till en fest som jag ångrar att
jag anmälde mig till.När jag kom hem och provade tyckte jag att jag ser ut som en fet elefant i den.Tror jag lämnar tillbaka den och letar efter något annant i garderoben.Är fortfarande osäker på om jag kommer gå på festen,man kanske kan slingra sig ur på något sätt.Men jag hoppas du får en kul kväll med massor av god mat och gott att dricka,ha en skön fredag kram Ana....

2007-11-30 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0