Motion!

JAG HAR GÅTT MIN PROMENAD NU PÅ MORGONEN!!!!
Har oxå gjort 50 sittups + gymnastik!
Det var det ingen som kunde tro va?

Så nu j-lar ska jag from idag gå varje dag! i ur och skur, hagel eller snöstorm! Inget ska få stoppa mig, nix!

Idag kl 16.15 ska jag börja min färd till sthlm! Så blir det när man bor på landet, lååååånga resor, men idag bryr jag mig inte om hur långt det är, jag skulle åka till månen om så behövdes för att se mr Uggla.
Var ett tag sen sist som jag såg mannen dessutom, Furuvik tror jag närmare bestämt att det var.
Då var det inga biljettplatser, vilket ibland kan vara en fördel, men har man 2 yngre barn med sig som vi ju då hade, så är det rätt påfrestande, vi kom dit tidigt, och jag menar TIDIGT, så vi var nr 2 i kön och stog typ i 4 timmar innan dom släppte in, RUSNING blev det kan jag lova, min dotter snabb som en vessla och maken med sonen på axlarna (hi hi), vilken j-la syn det måste ha varit och killen som stog framför oss hade vi precis snäppet före oss, ja vad gör man inte för att få BRA plats.

Vi fick bra plats, men ångrar än idag att vi inte tänkte på hörsel skydd till barnen, men min yngste hade fingrarna i öronen hela kvällen så han klarade av det bra. Och vakterna lyfte över honom till insidan, så han inte skulle bli klämd, suveränt gjort av dom, och dessutom fick han ju även första parkett!
Den kvällen sjöng Lena PH för min man, så himla kul, hon sneglade emellanåt på mig(kollade läget om jag såg sur ut antar jag), men det fick hon inte uppleva(sorry girl), jag är inte den svartsjuka sorten, och bryr mig aldrig faktiskt. Men den kvällen blev ju oförglömlig tack vare Lena. Suveränt bra!
När sen Uggla sjöng, kom han och lyfte på sina brillor precis vid mig och min dotter, jubel blev det från oss.
Det uppträdandet glömmer vi aldrig. Trötta var vi däremot, lång resa hem, så vi stannade och tog luft flera gånger, för att överhuvudtaget orka komma hem. Vi var nog hemma runt halv 3 eller så och tur man inte skulle upp da´n efter.

Så nu hoppas jag denna kväll oxå blir suverän, kan ju å andra sidan inte bli annat, det är ju Uggla på scen.

                                                                        Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uggla nörd, HAHA=D

2007-11-28 @ 14:39:29
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Ana

Hej svejs !
Fin blogg sida du har,hoppas ni hade kul i stockholm och njöt av Uggla.Jag får vänta tills den 6 december då han äntrar scenen hos oss i Linköping.Blev nyfiken på din sida sedan jag sett dina kommentarer hos Magnus.Är själv långtidssjukskriven så jag hamnar framför datorn ofta på dagarna,kul med fler sidor att kolla på.Må så gott.Ana

2007-11-28 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0