Vuxen!?

Häromda´n när jag läste dotterns blogg så hade hon gjort vuxentestet, självklart kunde jag inte låta bli.
Det komiska i det hela var att min dotter S som är 20 år, enligt testet ska vara 41.2 i ålder(hi hi), jag som är 40 i normala fall blev 35.3(ha ha), vad sägs om den!? 
Yngre än dottern=)
Det som fick mig till asgarv var då maken gjorde testet (HA HA HA HA) Han som då är YNGRE än mig 38 år, blev i testet 46.3 år=)

Undra på att jag valde en make i yngre ålder, eftersom han i själva verket är MYCKET äldre!!!!

Så gå ut och gör testet, det roar lite som synes!

Vuxentestet.com                                                                       Lycka till: Mie

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha kul! det ska jag lätt testa! =)

2007-11-30 @ 12:40:54
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0