Hello!!!!

Nu så, en stund här igen=).
Johodå jag njuter av våren och lite annat.
Tycker det tar låååång tid att starta datorn så då gör jag det inte!!
Har ännu inte fått svar av ansökan jag sände, nooouuupe! Kanske dom inte läser, eller har tid eller kanske inte ens är intresserade av lilla mig=0. Vem vet.....
Boken har det knåpats lite med, men mest i huvet då, tror det kommer snart och jag ser hur jag skriver och skriver och skriver, jojo denna människa jag är skapt till är flitig då hon väl sätter igång, när alla pusselbitar faller på plats lixom, ja då jäklar....
Sol varenda dag, ohhhh jag blir så glad=). Har nu plockat bort ALLA vinterkläder, blir det snö så inte mig att skylla på!!
F-kassan har jag ännu inte heller hört något ifrån, men lär väl=(. Vill inte!!!!!!
Några tjejer försökte peppa mig till att tacka ja till Pila idag....JA???!!!! Barnen då??? Enkelt för ALLA andra, svårt för mig iaf. JAG TÄNKER INTE LÄMNA BARNEN ENSAMMA!!!! FATTA???!!! Ungefär vad jag sa, men joho bara skaffa fritids och njuta av ensamtiden sa dom=0...
Jag njuter då jag får finnas för mina barn jag!!!! Bajs på dom.....

Snart ska jag iväg och hämta sonen och snacka med en annan madam om ett annat jobb, om det nu är ett jobb...det lär visa sig!

Ha det bra i vårvädret och NJUT!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ana

Jag njuter av solen sitter ute i linne och kjol och försöker få lite färg på kroppen.Bäst att passa på man vet aldrig hur länge det varar.Nästa vecka kommer svärmor och svärfar ner från lappland.Ska ta en tur till Göteborg och Ullared med dom.(Göteborg har dom aldrig besökt)Det blir spännande.Ha det bra.Ana

2008-04-24 @ 13:54:41
Postat av: linda

Jag njuter också av tiden med barnen..en del tror man kan lämna bort barnen hur ofta som helst..
och det tycker jag ska vara upp till var och en.

många kramar...

2008-04-24 @ 14:22:49
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: lillaviola

Sonens nya ord när folk kommer med kommentarer som han inte delar,,"bajsa snett" .
HAn fick i dag höra om han la sig tidigare skulle matten bli lättare!!!!?
Alla kloka råd,,,tacka nej till PIla om du inte orkar och vill. Gå på din magkänsla! Kram

2008-04-24 @ 15:29:56
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Annsingen

Nej då inte blir det mera snö nu! Det har jag inte beställt!
Mås å gott i vårsolen! KRAM!

2008-04-24 @ 15:37:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Åza

Du ska gå din egna väg, å jag håller me på att lyssna på din magkänsla..
Kram på dig. Åza

2008-04-24 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0