Im in löööööve!!!

Joho så är det=))))
I ett hus alltså mohahahaha...
Vi var iväg o kikade på huset jojo!!
Im in löööööööve, vill ha vill bo vill köpa!!!!
Storstan here we come lixom=)))))))))))
MEN DYYYYYYRT!!!
Inga summor som lockar=((
Och i detta läckra alldeles utsökta hus fanns bara EN pyttelyttesnytteliten toa!!??!! Vad tänkte dom med då dom byggde det???
Jaja får nöja mig med att vi TITTADE på detta underbara vackra hus...LOVE LOVE LOVE♥
Köket....Wow wow wow har aldrig skådat något sååå vackert=))))) Vill ha=)))))
Sen på köpet överraskade vi mäklaren oxå, som alltså är en kompis=), snopen hon blev, men hon kommer att info oss om det dyker upp något passande, jättebra=))))

Idag är här varmt och kvavt...som på sommaren, vart tog våren vägen???
Idag ryckte jag in på dagis igen, men bara ett par timmar, och hoppas jag får en ledig vilo dag imorgon=).
Tycker inte jag fått vila på veckor och kroppen säger lixom ifrån nu.

Nu tjatar sonen S om att glo på film, han är redan less på värmen hmmmm...inte jag=).

Ha en underbart varm dag=)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Här är också varmt och kvavt idag...Japps nart åker vi:=))

2008-04-28 @ 15:01:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: lillaviola

Ska ni våga lämna G-hamn?
Hur stort var huset? Färg? Vad vill du ha för hus?
Kan du inte blogga om det? Kram

2008-04-29 @ 06:52:05
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0