Jääääässsssppppp!!!!

Sååå trött är jag idag, gårdagen tycks ha sugit musten ur mig helt.

Inget speciellt som hänt här idag , bor ju i en håla med, så vad händer här= inte mycket=/.
Pratat med kära Å och min kära dotter S idag och dotter min har som ni kanske ser varit och ändrat lite i min blogg=)) Tack snälla söta=))).
Annars har jag inte gjort mycket alls, slöat, spelat kort med barnen, slöat...slöat...tagit en kort tupplur i soffan.
Jo förresten jag bakade bröd imorse ett enkelt recept från en kär vän(Tack C dom blev goda)

Maken fixade idag middag medan jag kilade iväg till dagis, så allt var fixat och klart då jag kom tillbaks, bara att sätta sig vid bordet, snäll han är=))). Tacos blev det idag. Efter maten fick dotter R tömma kaninburen, jag diskade skålar och maken fixade spånen, sonen S ville ingenting han svarade att det inte var hans djur...hm bra undanflykt=/, nu har dom kära kaninerna rent och snyggt iaf.

Snart börjar spårlöst och det måste ses...

Tack alla ni för erat stöd och alla fina kommentarer, dom värmer då jag inte är i toppskick=)))))

Stegräknaren glömdes bort idag, kan bero på tröttheten, men ska försöka bättre imorgon!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Natti natti!

2008-04-10 @ 21:49:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning!
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 07:18:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: lillaviola

Hej du! Jag är lite avudsjuk på dig som kan be dottern om hjälp...jag få försöka lära min...
Enkla brödrecept...kan du dela med dig? Lägg gärna upp den eller annanda bakverk, har själv idétorka, på din blogg! Kram

2008-04-11 @ 10:08:26
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0