Lite välförtjänt paus..

Orkade inte uppdatera i går, jäääsp trött är jag men försöker..

Till Ana: Jag hör garanterat av mig, lovar, den 9:e ska f-kassan ringa mig och nerverna är på helspänn, och naturligtvis mår jag genast sämre. Tack för ditt stöd=) Kram!


Igår började jag städa detta "skitiga" hus, ja ser man programmet rent hus så har man ju inte direkt skitig, usch jag mådde verkligen illa att se det=/. Så både Å och jag kan känna oss lyckliga över ett rent hem hahaha..

Någon som såg Ugglas program igår då???
Han är grymt skön den mannen, Me like=))))
Längtar så till att se han på scen igen=). Drinken var då inget vidare, usch=((, syntes hur han led ju=/.
Även min äldsta son bänkade sig vid tv:n och garvade åt Magnus fobier, för han kände igen sig, sonen är precis likadan nämligen, även han tvilling, så han förstod honom direkt mohahaha...Tack Uggla för ett super bra Fredagsprogram!

Sol igår +12 men jag var ju inne och njöt ju inte speciellt av den...
Idag pressar sig solen igenom, så det ser ut som vi får fint väder även denna dag=).

Ska nu innan frukost städa sonens rum, knasig jag?? Jo jag vet , men jag funkar bäst på morgonen=)).

Ha den bästa Lördagen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahahaa funkar också bäst på morgonen!

2008-04-05 @ 09:24:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0