Nu letade sig skrivar....

Glädjen fram igen=).
Igår då jag försökte sova, var det som hjärnan fick frispel eller nått, allt jag velat skriva i min bok jag försöker mig på, bara vällde upp i hjärnan, hoppas det går lika bra nu när jag tänker sätta igång att skriva=).
Min största dröm är att få ge ut en egen bok, kan inte släppa den tanken. Den gnager och gnager!
Jag somnade tillslut och drömde att boken blev klar=)))). En underbar dröm=).

Ska faktiskt sätta mig och skriva det jag minns av allt igår kväll=).

När jag skulle hem från fritids nu på morgonen träffade jag på en tjej, som hade positiva besked till mig=).
Än så länge håller jag det för mig själv, men jag tänker hålla tummarna HÅRT att hon har rätt ang. mig=).

Jag kramade idag även om en ledsen tjej vid bussen, hennes svärfar hade fått hjärnhinneflamation då han var utomlands och ligger på sjukhus där=(. Tänker även där hålla tummarna HÅRT att det går väl!

Ljusen mina brinner varje kväll för Engla och barnen i Arboga och alla andra barn som råkat ut för dessa vidriga personer=(.  R.I.P

Hoppas ni får en bra Onsdag=).

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja gör det! MAn måste ta hand om varandra!:))

2008-04-16 @ 13:20:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Tack! ;) Det kan lilla blåbäret behöva:))

2008-04-16 @ 13:20:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0