Regn...hagel=0

Kom precis från dagis...i regn blandat med hagel...hm undrar just om det är dax att flytta in sängkläderna, som hänger på tork(under tak) ute=///.....
Ansiktet fick sig lite akupunktur iaf, gjorde riktigt ont det!

Maken har nu lekt med rören på lilltoan...Nähe redan!!! (tänkte på dig Å om du råkar läsa)
Hoppas den nu går att använda och inte stinker skit i hela hm halva huset...för det har den gjort nu i sisådär 10 månader...här är vi snabba hahahaha....
Sen hade värmepumpen tuppjuck med...isbildning på detaljer, som nu maken petat bort...

Jaha..undrar om något mer ska bråka med oss...hmhm....

Stegen för gårdagen..tror det var 11 500....idag...det blir väl typ några till men iaf 10703, fast jag inte tycker jag gjort något alls idag....

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen mysa i soffan och bara vila och försöka förtränga morgondagens bekymmer=/.

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har tvät om preoblem... jag har klippt bort HALVA mmitt hår för att få det att se lite mer platt ut.. det är klippt bort från botten.... om jag inte gör det.. står håret rätt ut och ja ser ut som en boll då jag kommer ur duschen... men i och med "urklippningen" så kunde jag faktiskt duscha och skaka och.. klart... men nu
har det växt "under lockkankten" så nu vikt håret utåt.. och det vill jag inte

2008-04-08 @ 19:43:44
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Annsingen

Nämen så tråkigt med toan!Klart du ska vara med i den tävlingen!

2008-04-08 @ 19:48:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Elin

hihi ja det beror ju vilken frisyr man ska ha,.... jag fick ju klippa bort hälften för att få v.beckham frisyr och det var inte så kul... men nu har det ju växt tillbaka mycket....

2008-04-08 @ 20:07:35
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0