Sooool

Ja den är här, så underbart och redan + 10, kan man klaga...

Ska väl ta och masa mig in i duschen och sen gå ut,
njuta lite av solen och ta en kaffe i detta underbara väder=).

Håller på att vårstäda, men vart kommer allt damm ifrån??
Direkt då våren kommer har man spindelnät i takhörnen och 1 kg damm överallt, konstigt...
så det är vad jag håller på med, skitkul faktiskt=/.

Vilket suveränt nagellack dotter o jag fick tag i, stenhårda naglar över natten,
känns som jag skulle ha fått nya, skitskumt, men hoppas naglarna håller med som lovat =).

Maken jobbar, jag tänkte ett tag åka in, så vi kunde handla med,
men krafterna är lixom borta, så får se om vi åker imorrn eller så...

Stockholm bidde det inte...hörde aldrig ifrån min kära syster så...
jaja vad är väl Sthlm mot våran underbara håla, som ju faktiskt har SOL!!!

Kratta löv kanske...mmmnjaaaa...kanske.....


Återkommer......

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja den e så himla fiiin jag har velat ha den jättelänge nu,.... han är så snäll jörgen...

2008-04-05 @ 11:16:42
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0