Steg igår...

Mina steg blev igår 9510....

Kommentarer
Postat av: Ana

Jag gör min utredning hos ett företag som heter Iris Hadar.Många av kvinnorna i gruppen har svår värk som har blivet värre under dessa veckor.Jag har ju ingen värk ,mina problem är ju andra men man lider så med dom som har ont.Men jag är besviken på arbetsträningen,som är att sitta i grupp och prata om moral,etik mm.Jag trodde jag skulle få testa min arbatsförmåga.Personerna som jag möt socionom,läkare psykolog,sjukgymnast har varit väldigt proffsiga.Men man är så trött och stressad igår spydde jag upp frukosten innan jag åkte.Jag gör utredningen i grannstaden 5 mil bort så det blir att pendla med buss,tåg och spårvagn bara det är jobbigt.Jag hoppas du blir väl bemöt och att att utredningen kommer hjälpa dig.Jag försöker peppa mig själv att detta blir bra.Men när man ser folk som mår dåligt så kommer tvivlet på att f-kassan inte vet vad dom gör med folk.Men visst var herr Uggla helt underbar igår.Oj vad vi skrattade maken och jag.Ha en skön helg.Ana

2008-04-05 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0