Trög dag..

Ute skiner solen...inne sitter jag!
Kom nyss ur duschen, så tom. den blev sen=/.
Sonen har sett på film och jag bara lite, har mest döat vid datorn.
Kollat efter utbildningar mm...
Dåligt utbud måste jag säga, för dom studier som finns i närmaste stad,
där var det så att du måste ha erfarenhet och en massa för att plugga till det???
Trodde man pluggade för att bli det man annars inte kunde bli=0.
Konstigt=/, så det ser ut att spricka iaf!
Fan så motiverad jag blev av det=/.

Sonen bakade muffins på fm, smaskigt!
Han är duktig han för att vara 9 år, bakar alldeles själv(jo jag hjälpte han med ugnen).
Nyligen kilade han upp till våra grannar, våran extra mormor o morfar, så himla snälla dom mot våra barn=).
Bra test för han att gå ut i friska luften med inför morgondagen, han är ju blek som ett lakan stackaren=/
Själv ska jag ta och fixa till håret, slarvigt lär det bli idag, ska ju ändå bara vara hemma.
 
Såg att det även var f-möte i skolan kväll, får se om orken finns för det, det gäller barnens mob.tel.f.
och tycker det verkar helsjukt vad jag läste på lappen=/. Dom har problem att 4 barn "leker" med dessa under lektionstid!!! Ta dessa föräldrar då kan jag väl tycka! Jaja...

Ut en stund kanske, få lite färg på mig med, jag har ju knappt vart ute nått jag heller.

Kram.....

Kommentarer
Postat av: linda

Nu har jag lagt in dina steg på listan...
har du klarat målet idag?

2008-04-15 @ 20:06:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Jayne

Hej
Litet tips när det gäller studier...det finns en hel del distansstudier...där man läser genom att använda sig av datorn...kolla det!!

2008-04-15 @ 22:18:11
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0