Valborg..

Jaha så var man där igen då...VALBORG!!!
Firar ni?
Vi ska kanske iväg och titta på någon brasa för barnens skull, annars inget firande!
Solen skiner himlen är blå iaf...inte tokigt alls!
Att vi bor granne med havet märks dock..KYLIGA vindar.
Pratade med dottern S i Stockholm och kan säga det skiljer mååånnga grader mellan oss, fast vi inte bor långt ifrån=(.
Havet är nice på alla vis, men måste det kyla såååå förbenat???

Jaja..ska snart till fritids och jobba ett par timmar, sen är man väl halvdöd igen då, men kul med alla barn=).
Ha en underbar valborg!!

Kommentarer
Postat av: Åza

Tack för ni kom å titta på majbrasan med oss. Visst är det rätt så mysigt å titta på den varma brasan och grilla korv å frysa..Tyvärr så var jag tvungen att åka efter 1tim med det gick väl bra än då.? Vi hörs på torsdag em kanske? Kram Åza

2008-05-01 @ 02:04:27
Postat av: Annsingen

God morgon!
Nu åker vi snart:))
Ha en underbar helg!:))
KRAM!

2008-05-01 @ 03:59:25
Postat av: Elin

fick ledigt efter 12 igår så jag glömde ju men påminn mig gärna igen så skickar jag den i morgon...

2008-05-01 @ 09:48:13
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0