Sensommar...

Sol vareviga dag=), idag har jag även nyttjat den mer än jag trodde.
Visserligen var min kropp ur funktion redan igår, satt och tvingade mig att titta klart på Hannibal med dottern, men slocknade stup i ett, inte likt mig=/.
Så imorse väckte sonen mig pga några tv kanaler som inte fanns..Typiskt, men jag låg kvar och läste! Spännande den boken och gripande: Asyl
I vilket fall: Då jag skulle upp runt 10 och fixa frukost, funkade inte mina ben!!!
Kroppen mår skit efter 3 ynka dagar!
La mig igen då barnen fått frukost och ville gråta av den smärta som brett ut sig i benen och höfterna.
Jag låg och vilade till 13 tiden och tvingade mig då upp för att försöka finna mitt riktiga jag...
En smällvarm dusch och liniment på benen och jag kunde iaf gå ut i solen=).
Just nu hatar jag denna j-la sjukdom som förstör sååå mycket för mig! (fast jag vet det finns värre saker..ojaaa!)
Så i timmar har jag nu suttit och läst i solens sken, kanske fick jag även en gnutt färg=).
Så ringde makens morfar och sköt upp städningen hos honom i en vecka=)..TUR var nog det!

Maken dammsuger just...meningen är att jag ska torka golv...får se om benen vill...
Vi måste ju från nu samarbeta, jag varken kan vill eller orkar själv! Tur jag har den maken jag då faktiskt har, det finns tyvärr såå många karlar där ute som anser det är vi kvinn folk som ska! Usch för dom!

Sen blir det till och slappa i soffan, bara vila, och sova ut imorgon bitti=).

Ha en bra Lördagskväll...Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0