Sol..arbete..och en gnutt sommar=)

Jag har börjat jobba=)))..Jubla tänker jag inte..NO! Kroppen skriker: SLUTA med vad du nu gör, jag orkar inte! Min hjärna tänker: Du får en lön!! Hahaha...
Dessa 2 dagar har gått bra måste jag ändå säga, men eftersom jag har mitt vanliga kvällsjobb med, blir kroppen mööör! Det skulle varit nice om jag slutat 14.00 och varit fri sen, men ICKE! Laga mat mm..sen iväg till dagis och fritids för att sen komma hem igen runt 20 snåret..Pust och stön! "Min stackars kropp"
Ungarna på skolan är iaf helt underbara att få tillbringa tid med, tackar för maten och tycker skolan är sååå ren o fin=). Sånt gillar jag!
Bussresorna har gått bra, ingen som än så länge har protesterat..Tur det!
Resultat av dessa 2 dagar är att min rygg värker såå in i bomben och mina axlar känns som satan och benen är skit trötta=(..men men..som jag sagt: JAG SKA BANNE MIG KLARA DETTA!

Här har varit sol sen jag skrev sist, blev varmt och skönt..Jiiipii! Igår mullrade det visserligen, men inget mer, och idag skiner solen om vartannat och en och annan regnskur, men varmt och skönt, så jag klagar inte=). Lite svettigt efter städ och mat bara...

1 dag kvar innan jag får lite vila, behöver sova ut ordentligt. Sonen S har nämligen flyttat in till oss nattetid=/, varför vet jag inte, då han sovit i sin säng i många år utan problem. Jaja går nog över. Jag tycker det ändå är lite rart jag=). (Inte maken).

Nu ska jag ta en snabb och kort bloggrunda...

På återseende=)...Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman....

2008-08-21 @ 16:32:01
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

jag ah rverkligen försökt... men jag kommer att fortsätta försöka, visa min ånger och min kärlek till honom.. om det så ska ta mig fem år att få ett je eller ett defenitivt nej.. Han säger att han inte kan säga att det aldrig blir vi.. han vill att det ska vara vi men det krövs tid och mycket arbete..... vad annat än tid och arbete kan jag ge honom...?

2008-08-21 @ 16:36:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Lisa

vart jobbar dudå? :)

2008-08-21 @ 17:37:36
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Ann

Näe ibland orkar man bara inte laga mat!

2008-08-21 @ 18:47:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0