Halloj!

Åh så kul det är att komma in hit då ni ger så fina kommentarer, söta ni=).
Jag har nyss vaknat upp från en slummer i soffan hahaha, jag som gnäller att karln jämt sover i soffan, men jag blev så trött, skönt var det iaf, hoppas man kan sova inatt.
Blev ingen städning hos makens morfar denna dag, han var lite krasslig, så jag ska dit kl 8 imorgon bitti jääääsp!
Han var lite deppig vad jag förstod, grubblar då han har blivit till åren och tror det är sista julen och så, stackarn=(.
81 år fyllde han i somras och har alltid varit flitig som en myra, envis som sjutton, men behöver lite hjälp ibland.
Så vi for iväg till Norrtälje idag istället "vilket jag skulle gjort imorgon" för att köpa något snyggt i klädväg till julen, så nu så ska vi nog slippa fara fram o tillbaks hit o dit någe mer...skönt!
Fortfarande lugnt på stan o i affärer fast det är så nära jul...en kompis stötte vi ihop med bara annars inga kändisar.
Har börjat blåsa en hel del nu under kvällen, skönt o sitta inne o kura då=).
Ska fixa mig en kopp te och glo lite på tv:n med dotter R..dom övriga har nyss lagt sig.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0