Hm var ska jag börja???

Tittut här är jag igen då=).
Julen är över och lugnet sprider sig!
Eller lugnet, snart är det ju nyår=0
Jag är egentligen inte alls förtjust i nyår, en massa raketer och fyrverkerier i överflöd=(.
Nä själv lägger  jag aldrig en spänn på nått sånt, pengar är bra att ha till annat...viktigare kan tyckas!
Dessutom förstörs vår natur...skräms djur mm, inte så bra alls det!
Sen används dessa fyrverkerier av folk som inte ens har förnuft att använda dom på ett vettigt sätt, jag menar: Hur många tänder dessa i nyktert tillstånd??? Upp med en hand nu! Ja och då kan man ju även förstå hur många som utsätter både sig själva och andra för fara!

Jajaja gnällig kanske så här efter jul hahaha...Berättar lite om vår Jul istället=)....

Det var en gång..................................................

Iväg kom vi och även fram till vår dotter S och sambon B, dom höll då på att fixa lunchen=).
Packåsnor kände vi oss som då vår bil var lastad från golv till tak, vilken syn hahaha...
Jo det var alla julklappar och mat och täcken, kuddar och ombyten mm och inte att glömma: 2 katter i sina burar+ kattlåda mamma Mia!!!
In med allt och sen hjälpa till med julematen=).
Lunch tillsammans med: Dotter S, hennes pojkvän B, hans mamma A, hans bror K och så vi alla=). Trevligt trevligt!
Det var nu 3:e julen tillsammans med B´s mamma och bror och jag kan inte säga annat än just trevligt för det är var det verkligen är, jag gillar dom verkligen, vilka toppen människor=).
Efter Kalle blev det julklappsöppning. Och vi fick detta året en överlycklig son S som kastade sig om mig och pappa för en garanterat supertoppenbra julklapp=))). Han fick ps2 av oss, som han alltså önskat sig länge!
Men barn är ju så underbart ärliga, dom strålar av lycka och man ser att det spritter en iver i dom, gud så jag älskar det=).
Vad fick då jag...hmhm..måste fundera....

Detta:

1 Vit morgonrock (av mina 2 barn S o R)
Magnus Ugglas bok=))) (av maken)
Handväska (av maken)
2 handkrämer (av dotter S)
1 schampoo 1 balsam (oxå av S)
2 krukor (av dotter S o B, fick maken o jag, står i sovrummet nu)
4 prydnadskuddar (av S o B, fick vi oxå tillsammans)
2 handdukar ( av S o B, fick vi tillsammans)
1 långtröja (av dotter S o B)
3 fina doftljus (av S o B)
1 ljushållare
1 par sockor

Tror det var allt, så himla lätt o glömma något då man sitter här!

Tack! Ni är då för söta=).

Sen på kvällen spelade vi lite spel o så och bara va, skönt!

Jaha direkt då man slår ner baken här så piiiiiper sonen om något....återkommer!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde din uggla-nyckelring ;) Hittade du den förresten?

2008-12-28 @ 21:22:52
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: C Y R E U S

hejhej haha=P

2008-12-28 @ 21:24:55
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vill du vinna fina priser? Håll koll på min blogg via blogglovin. Kanske är det du som blir min bloggs nästa vinnare? :)

2008-12-28 @ 23:26:28
URL: http://flishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0