Long time...

Sol fick vi denna Måndag, massor med sol, det var ett tag sen det!
Vi kunde inte ha ljus eller ljusstakar på vid lunch då dom inte syntes haha..
Skulle bli sol imorgon med=).
I Fredags blev det en lång kväll uppe hos nya grannarna, glögg och andra alkoholhaltiga drycker och pepparkakor och bullar. Vi hade så trevligt att vi inte gick hem förren långt efter midnatt=). Tur vi har nära!
Ändå vaknade jag vid 7 snåret på Lördagen!
Då var vi iväg på julmarknad uppe i Älmsta, men dessväre var det inte mycket att se där, lite det var i år!
Resten av Lördagen tillbringades hemma...skönt!
Sen i Söndags drog vi iväg till Norrtälje, inhandlade där jeans till mig...Äntligen! Och mat och julmat, lite folk var det ute, så det gick fort då vi inte behövde köa=).
Sonen S var hos en kompis medans så inget tjat heller haha...
Ordnade även varsin morgonjulklapp till barnen S och R vilket jag helt glömt bort, men nu ska väl allt vara fixat!
Förkyld blev jag i Lördags...därav anledningen till att jag inte suttit här! Snorig som aldrig förr, men idag känns det iaf liiiite bättre, så jag ska nog klara att jobba dessa dagar innan vi får jullov=). Längtar...
Imorgon är vi bjudna av chefen på julbord med Eckerölinjen, är jag ok så bär det iväg kl.15.00.
Är egentligen inte så sugen på julmat så här innan jul, förkylningen gör ju sitt den med, men men.. blir nog kul.
Shoppar väl kanske något med.
Idag ska jag göra en "för mig" ny maträtt..Rotfruktspannkaka, hittade receptet i husmansboken man fick köpa på Ica.
På bilden ser det riktigt gott ut, så hoppas det är det oxå!

Nu en liiiten bloggrunda, sen dax att laga middag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

Inte gå och bli sjuk nu!..

jag håller tummarna för att du vaknar helt frisk och pigg i morgon!



Jag har blåa kulor och silver...

ska ta en bild när granen har fått på sig dem!...



2008-12-15 @ 16:08:52
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0