Psssst...

Hörrni snart är Måndag över och det blir Tisdag=).
På något skumt vis känns det bättre med Tisdag, varför...
måste vara för Onsdag kommer därefter=):

Trött och seg var jag hela denna dag, och förbannat kissnödig hahaha...
Jo det är så att jag igår köpte mig Kuren ett utrensningmedel utan att jag behöver fasta,
6 st tabletter ska visserligen ner...av den större sorten, fy f-n vad jobbigt det var o svälja dom=0...
Men ner kom dom=).
I 10 dagar ska jag ta dessa och dricka massor med vatten,
redan nu har jag hunnit med ca 2 liter, rätt bra det!
Därav pinkandet! Har banne mig sprungit som en galning och kissat idag!
Av detta ska man bli pigg och känna sig mindre uppblåst osv..
tyckte det vore kul att prova, då jag tänkt göra det rätt länge!
Men nu så är jag i starten=).

Min make och barnen är och badar,
Jag..."var det tänkt" skulle ta fram lite tomtar!
Får se hur det blir med det!
Katterna ligger och myser i vår säng=) "gäller att ha det bra"
Ska ta mig en bloggrunda nu iaf...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Katterna? Hum...Kira och Pelle tillsammans i en säng? =S Utan att jävlas med varandra? Haha, sen när då?

2008-12-09 @ 09:15:07
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0