Är jag slut?!

JOHO!! Naturligtvis=/.

Dagen började med ett gympapass med barn i åldrarna 3-5 år, jabbadabbadooooo! Ett riktigt gympapass, ärligt jag trodde dom mer lekte på sin gympa...
Nejdå dom hade ett band att göra lika som, upp och ner, ner och upp...åla på golvet, slingra som en orm o vise versa....Puh svettigt!! Men det var även mycket magövningar..Det var nog nyttigt för min icke vältränade mage=0
Sen blev det lunch..GOTT! Lax och potatis och sås..MUMS!
Efter maten trodde jag att: Nu blir det väl till att läsa sagor och jag kommer då att somna=/.
Men jag fick hjälpta till med avtorkning och sånt istället..TUR, jag hade nog slumrat till annars=).

Snabbt var klockan så 13..och jag tog en mycket snabb visit hem för att höra hur dottern mådde.
Hon har fortfarande ont i magen men inget mer...TUR!

Sen bar det av till fritids. Idag var där 9 härligt livliga barn. Stoj och stim från sekund 1=/.
Efter "mellis" gav jag lov till att dom allihop fick springa av sig det värsta på övervåningen..Vilken lycka, får dom ALDRIG annars, klart Mie är bäst=).
Nu hjälpte inte avspringningen...SÅ då fick dom barn som ville blöta upp sig i regnet, gå ut och härja, men efter en kvart hade dom lessnat på det gråblöta vädret och var så åter inne...MEN nu var dom lite lugnare....
Kl.17.10 hämtades sista barnet...Puh!

Var jag klar där? Icke! Nu städar ju jag där normalt sett, så det var bara att köra igång...JIPPI!!
Hade tjuvstartat redan då 2 barn återstod på fritids, så jag var klar straxt efter 18.

Jag är trött, så himla trött att jag skulle vilja gå och sova nu på stört...Men se det går inte. Jag ska se på Det okända kl.20..Basta, det kan jag väl inte missa, no no!

Nu väntar min kalla mat, som idag består av snabbmat, äter väldigt sällan snabbmat, men idag ska det faktiskt bli gott=)..Pan pizza=).





Godnatt........


Kommentarer
Postat av: Sandra

Glöm inte att det är Lost idag med=)))

Jag har ätit lax till middag idag.. Muuuums så gott;P

Kram

2008-02-06 @ 19:05:59
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Annsingen

Låter som en tung dag...Hoppas det blir bättre i morgon gumman!

2008-02-06 @ 19:32:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ewa

Lika kul dag som jag, ack vi perfekta! I morgon ska jag vara ENSAM och bara vara... Raporrt kommer om så blev fallet. Natti Natti.

2008-02-06 @ 21:34:59
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morron lilla hjärtat!

2008-02-07 @ 07:02:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ana

Var hos min teurapeut igår och hon blev heligt arg både på min arbetsgivare och f-kassan att dom inte gör ett dugg för att hjälpa mig med att komma igång.Hon skulle ringa runt lite,jag hoppas det hjälper.Själv så gråter jag bara när jag får nej och blir illa bemöt i telefonen.Ha en skön torsdag.Ana

2008-02-07 @ 07:44:55
Postat av: Annsingen

Tack! Hoppas jag din blir oxå:))

2008-02-07 @ 07:45:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0