Förrådet..ska..ska inte..ska..ska inte....

Sitter nu och funderar om jag ska tag i mitt ehe vårat förråd imorgon, saker som måste rensas, saker som ska vidare upp på vinden och saker som behöver bättre plats...men f-n sååå jobbigt=/. Fattar inte varför det alltid blir rörigt i förråd, ja nu vet ju jag inte hur andra har det i sina, MEN vi lyckas jämt, 1-0 till oss!
Det lär visa sig imorgon om humöret finns, fast egentligen skulle jag behöva skriva inköpslista oxå, konstigt..det sinar fort i kyl o frys =0. Skulle oxå behöva fortsätta.............Ah..lär visa sig vad jag gör av morgondagen.......
Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Mmm vet hur det är med teven ibland...

2008-02-03 @ 21:39:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0