Från städkärring till dagisfröken...Mohahaha

Ja då sitter jag och inväntar att jag från lokalvårdare(som det ju heter) alldeles straxt ska dra iväg och leka med alla rara barn på förskolan(som det ju naturligtvis oxå heter). Idag har dom gymnastik på schemat...Mohaha, jag kommer vara slut efter denna dag=). Jag ska vara på dagis halv 10- ca13.00....sen en kort rast och sen ska jag vidare till fritids och vara där till ca 17.00....och inte att glömma, efter det ska jag även städa dagis=0 PUH!!! Jag kommer vara tvärslut...Mama Mia!

Huvudvärken börjar iaf avta, hoppas inte alla barn gör att den kommer tillbaks.....
Dotter R blir ensam hemma idag, hon fick ont i magen igår, misstänker maginfluensadax, men inte säkert, bara att det går maginfluensa och hon började må illa i går kväll=/. Just nu har hon inga känningar alls.....
Tyvärr råkar det nästan jämt bli att hon är dålig då jag ska iväg någonstans, men denna gång är jag ju inte långt borta, hon ser nästan dagis hemmifrån, så..blir hon riktigt risig kommer jag hem! Vid maginfluensa tycker jag inte man ska vara ensam hemma, inte kul direkt=/.

Sonen S var jag och lämnade vid bussen redan kl.7, hans klass skulle iväg till Sthlm "Konserthuset" idag och är åter hemma kl.15=) Och som vanligt har hans oroliga mamma klottrat ner telefonnr på hans arm=) Man kan aldrig veta!

Ha en underbar Onsdag=)  

           Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha ja ibland sviktar minnet så är det:)
Hoppas allt går bra för dej idag:)
KRAM!

2008-02-06 @ 09:08:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ewa

Bara vetskapen om att maginfluensa går gör att man får ont i magen. Sånt vill man man inte ha. Kram

2008-02-06 @ 13:52:33
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, bra att du skriver på honom så de blir lite koll :) Såg dej när du mötte honom vid bussen :)
Hoppas allt är bra, tänker på dej! Kram

2008-02-06 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0