Här bakas det...

För fulla muggar..vi= jag och barnen har nu bakat muffins, fast muffinsbaket skötte ju iof sonen helt själv, han kommer bli en redig kille i vuxen ålder, som både bakar och lagar mat utan problem helt själv, endast 8 år gammal=), sen håller dottern och jag på med en rulltårta med smörfyllning, ja dottern är minsann oxå en riktig hejare på både mat och bak hon oxå, så det blir nog inga problem där heller i vuxenstadiet=). Ugnen brukar jag stå för, vill ju inte ha brännskador=/.

Så i detta hus doftar det nu ljuvligt nybakat, ska hitta något mer att baka av det som finns hemma. Jag vill inte ut och frysa, så här tages det som finns......

Återkommer......




Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jaaaaaaaaa så kul!:))

2008-02-15 @ 15:49:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0