Jag har ont i örat=0

När jag vaknade idag var sonen min pigg igen, säg något som biter på honom, själv kände jag mig febrig, men masade mig ur sängen iaf, redan igår kväll var det inte som det skulle. Jag, maken och dotter R satt alla 3 i soffan och sov redan runt 22 snåret=0, inte likt oss, jag är en natt uggla, dottern oxå, maken kan diskuteras, han snarkar gott i soffan för jämnan hahaha...
Iaf deppade jag inte ihop för min feber känsla och en liten anings känsla av irriterad hals, nej f-n inte jag heller=), jag har dammsugit och plockat och städat lite=).

Sen kl. 13 hade dotter S sminkparty=), så jag satt på det till kl. 15 ca....köpte lite grejor med, nice=).

Har även varit ute på tomten (som ser ut som hej kom och hjälp mig just nu), plockat lite grenar och njutit en stund av vårfåglar och sol, gud så underbart väder det var idag, strålande sol och +8 grader, åh I love that=)))).

Sen har vi även åkt till "vår" bonde där vi hämtade hö till våra kaniner, så här doftar just nu bondgård till dotter R´s förtjusning=).
Hämtade sonen S hos en kompis på eftermiddagen(han lekte där hela dagen), tog en fika hos dom oxå=).
Som märks så är sonen pigg=).

Sen i eftermiddags har jag fått ont i mitt högra öra, det känns som någon sticker mig med en kniv emellanåt ajaj kan jag säga som ALDRIG förr haft ont i öronen=/. Så jag försöker stå ut men jäklar så ont det gör emellanåt.
Feber har jag ingen längre och halsen känns ingenting den heller, så jag kan inte klaga, jag blir väldigt sällan sjuk=).

Fick ett samtal för några timmar sen oxå...så jag ska åter igen rycka in som mattant=0, men ska jag vara ärlig: Jag hade sett fram emot att få vila, men vad gör man inte för den stackaren som är sjuk....jag är ju pigg igen ju!!!!

Och till er som känner som jag, iaf vet jag en(Ana)...SHIT VAD JAG SAKNAR UGGLA!!!! Snälla kom tillbaks!!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Glädjespridare? Takc snälla söta för den komplimangen:)
Japp kakan är klar nu och ser otroligt god ut! Vi ska äta den till Köping är det tänkt!
japps ..vi har IKEA 8 km bort så vi har nära som attan!

2008-02-17 @ 18:51:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Såg du programmet idag?

2008-02-17 @ 19:03:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Soffie

Kikar in här hos dej,va fin blogg du har!
Krya på dej!!

2008-02-17 @ 19:04:59
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Annsingen

Okej. ja han gjorde iallafall aborre i vitvinssås...såg så gott ut!

2008-02-17 @ 19:09:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Åberg

Jag tycker synd om dig..Blir du mat tant hela vecka el gäller det bara 1dag?
Kram Åza

2008-02-17 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0