Lördag=)

Första kontakten med min dator för dagen=). Grattis till mig!
Har bara ägnat tid till familjen och barnen idag=) Har inte ens kollat mr Ugglas blogg förrens nu på kvällen, DET är stort för att vara Mie!
Jaha vad har jag gjort denna lördag då..... Varit hemma mest och slappat.
Vaknade runt nio rycket och var seeeeg, kollade på en film på 5:an igår, vad den nu hette, började vid 23 tiden iaf, och det var en typisk Mie film, sååå j-la bra, så jag kröp inte till kojs förrens halv 2....Gääääsp!

Blev raka spåret in i duschen för att piggna till och medan jag stod i den fixade barnen iordning frukost=), å vilka små älsklingar jag har =).

Sen löpte dagen på, tvättat, plockat och spelat TV-spel med sonen S och slappat........

Runt 15 snåret tiggde vi till oss fika hemma hos Å och hennes make N=). Och fick se deras nya kök på samma gång...nice=). Å älskar lila och det är ju kanske inte så svårt att förstå vad hon valt för färg i köket då...LILA!!!
Fick med mig banankartonger hem, så nu finns väl snart inga ursäkter för att fixa klart i förrådet "host host",(orkar inte, vill ännu mindre). Får se i morgon om några ryckningar förekommer som jag inte känner igen i kroppen...men tvivlar redan=/.

Dagens middag (gjord av maken): Fläskfile´i en j-ligt god marinad (maken gjort själv )och strips och massor med sallad=)...Gott! Mätt och nöjd är jag=).

Nu återstår att se om det finns något bra på TV:n idag...gärna en bra film=).

         Mie

Kommentarer
Postat av: Elin

har paketet kommit?

2008-02-02 @ 19:00:57
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja dom ha ju fått mitt mail iaf.. så

2008-02-02 @ 19:23:56
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: linda

Vilken skön dag...

Tack för ditt stöd det värmer varenda gång man läser något positivt!

2008-02-02 @ 19:32:40
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ewa

Blev det snyggt med lila i köket? Önskade att syster Å kunde lära sig att ta kort. JAg vill också se. Kram

2008-02-03 @ 18:27:16
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0