Min dag är förstörd!!!

Kom nu hem efter att ha varit i N-je med dottern och kikat på en skola inför skolvalet som är senast att välja nu på fredag=/.

Till min fasa ser jag att MAGNUS NU SLUTAR BLOGGA!!!!! Nu skulle jag vilja vräka ur mig, riktigt spotta ur mig all förtvivlan här...MEN jag låter bli. Lite bara: F-n shit o pomm.....

JAG KOMMER ÅKA TILL DJURSHOLM OCH SPÖKA FÖR MANNEN I FRÅGA!!!!!

Visst förstår jag honom, jag har länge undrat hur han hinner med detta bloggande som artist, men detta veti f-n om jag klarar=(((((.

SNYFT; GRÅT; SKVÄTT; BÖL!!!!!!!



Bilden är stulen från:blogg.aftonbladet.se/19862/

Kommentarer
Postat av: Lina

Nää! Vad ska du då roa dig med? :O

2008-02-12 @ 18:36:54
Postat av: Linda

Vad bra...13775 steg...har du "rantat" runt hela stan eller?..*L*
GRATTIS du har klarat målet!!
Med råge...*L*
Kul att vi har inspirerat din man också...
jag kan lägga in honom också...*L*
Så listan kommer ut snart, iallafall med de jag fått in hittils....

2008-02-12 @ 20:31:16
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0