Nu är jag slut, men inte dagen=0

Har städat lite överallt idag, men inte hemma, nej nej....
Gick iväg för att städa matsalen så barnen får rent och snyggt...Slutade såklart med att jag städade här och där..
Kollade in i gympasalen och höll på att svimma..Ojoj vad skitigt, ja och det går ju inte, stackars barn tänkte jag osv...
Sen tittade en tjej in som visste att vi hade kaos med personal som var borta, hon ville hjälpa till, Välkommen så klart=))
Vi masade oss iväg till skolan och jag var där till halv 3, sen orkade absolut inte min kropp något mer=0
Så denna tjej fick fortsätta själv. Hoppas skolan ser vad vi ansträngt oss, nackdelen det att vara lokalvårdare: Ingen ser...Men gnälla kan dom!!!

Har potatisen på spisen och ska väl ta och göra pannbiff snart och sås och sallad...orkar inte..buhäää!!
Stegräknaren visar just nu 6847 steg, MEN det är bara arbetssteg=)))
Får se om jag orkar ta mig en promenad senare, nu har det ju även börjat blåsa lite=/, synd, det har varit kanon väder här idag, till och med fåglarna höll låda=).

Dagis ska ju oxå ha städat idag, så jag vet inte hur jag kommer att må ikväll, misstänker skitdåligt=(.



Och imorgon ska jag ju åter servera skolbarnen mat=/, trött trött=/.

Alla hjärtans dag imorgon med...Jag har inte hunnit köpa något, bor ju en bra bit ifrån staden och affärerna, så hur det blir med det vet jag inte=/. Kanske bakar istället och köper något hjärtgodis=).

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja du verkar ju ha haft en tuff dag! Det är ju oftast så att lokalvårdare märks mest när de inte är där dvs om det inte blir städat! För vi förväntar ju oss att det ska var snyggt omkring oss i offentliga lokaler!

Duktigt stegat i dag trots bara arbetssteg!

Kram Sus

2008-02-13 @ 18:31:47
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: pip

ha en bra Alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 08:35:12
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0