Otursförföljd=0

Igår då jag var till dagis stötte jag ihop med chefen......
Fick av honom veta att kommunen ska skära ner, dom kommer börja med att kolla igenom städpersonalens timmar(vilket jag inte har många), sen senare(när är det ingen som vet), kommer dom plocka bort oss städare, dagis, skola etc ska sköta städningen själva=0.
Jag hade en mycket dålig dag igår, sen kom detta besked som ännu ett slag i ansiktet...
Jag var så lack på allt igår, så tankarna om livet blev mycket mörka=/.
Inatt har jag knappt sovit, grubblat och gråtit över allt jobbigt....
Enkelt för andra att skaffa sig ett nytt jobb...Men jag är sjuk, har varit långtidssjukskriven i många år...
Ingen vill ha mig som är sjuk....Jag har försökt, men.......Thats it!
Nu måste jag ju göra något åt saken, jag hade ju liksom gått och hoppats på att min tjänst skulle utökas, då den andra tjejen går i pension.....
Men som vanligt går allt käpprätt åt helvete...
Jag är otursförföljd, håll er långt borta, ni kanske blir smittade=0
Så just nu önskar jag den goda fen kom och talade om en GOD nyhet för mig....MEN det lär inte hända=/.

Just nu har mitt liv en jobbig nerförsbacke....
love is... warMie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ju inte bra, hoppas vi kan göra det där vi har pratat om. Men vi håller det hemligt så länge. Det skulle iaf vara skit kul tycker jag=)

Kram

2008-02-22 @ 13:08:21
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Annsingen

Nämen jisses! Om karlarna kunde låta oss bestämma färger så skulle värkden vara mycket ljusare!

2008-02-22 @ 14:45:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ewa

Så typiskt att säga saker så där i förbifarten! Fegt,tycker jag. Varför kunde han inte ha tagit kontakt med dig och berätta det på avtalad tid?" Du ska jobba och får du inget är du lat" Rättvisa? Nej,sparka på dem som ligger.. Kram på dig! Du är bäst glöm inte det!

2008-02-23 @ 11:34:51
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0