Snart klart....(hihi till Å)

Nu har jag fasiken röjt hela dan.....Hallen ser nu ut som ett sopberg, inte kul direkt. Iaf så är det snart klart(det gillar Å när jag säger). Sopor överallt, oj vad vi sparar på skräp=).
Förrådet är inte fint, men det är sist på listan av renoveringar, hua vad det ser ut=0, men som sagt så var det tidigare ett pannrum......

Kan med.d att jag fått en inflamation i mitt tandkött, mindre kul, det gör sååå ont=/.
Känner mig smått irriterad hela tiden......
Typ så här:I'm dying to kiss you...Mie

Kommentarer
Postat av: Ewa

Kom Å inte och hjälpte dig? Hon som inte har ngt att göra hemma*ler* Kram

2008-02-20 @ 09:44:23
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Lina

Nämen tokigt med tandköttet hoppas de blir bättre snart då! :)

2008-02-20 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0