Sportlov=)

Denna vecka har barnen sportlov, skönt med lite sovmorgon....
Vaknade visserligen före 7, har ju en son som väcker mig då han lessnar på att sitta o glo på tv:n, men upp kom jag, solen gör det så mycket lättare att masa sig ur sängen=).
Den här dagen ska jag ta till vara på,  till 100%, för imorgon verkade det som regnet kommer..buhää!!
Inga direkta planer för veckan, eventuellt torsdag(beroende på vädret) ska barnen o jag ta oss till en liten gård med alla de möjliga djur, tänkte packa oss en fika korg o åka över dagen=). Bara mysa=).
Men idag ska jag o barnen ut o njuta av solen o våren...jiiihaaa!!
Kanske en fika ute oxå...

Ha en bra Måndag=).

Tjing Mie
Barn på Färsna
Veterantraktorföreningen visar upp traktorer
Jämtlandsgetterna Benny och Bella

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom till mig och hälsa på=)

2008-02-25 @ 08:32:23
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Ser verkligen trevligt ut =)

2008-02-25 @ 09:24:02
URL: http://barbamorsan.webblogg.se
Postat av: Ana

Här hade sonen sportlov förra veckan,jag tänkte också va bra med sovmorgon...men jag vaknade sju varenda morgon.Men sonen sov iallafall(alltid något).Hoppas ni får en skön vecka med mycket sol,här blåser det hela tiden och känns inte så skönt.Igår satte jag ut några pennseer i en kruka på trappan,det känns lite vårlikt då.Ha det bra Ana

2008-02-25 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0